بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

زمان بازی پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا | بررسی احتمالات صعود سرخ‌پوشان + عکس

  • کد خبر: ۱۹۷۳۷۵
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
زمان بازی پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا | بررسی احتمالات صعود سرخ‌پوشان + عکس
پرسپولیس و الدحیل در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه ۱۴ آذر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس و الدحیل در آخرین هفته از رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه، ۱۴ آذر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرخپوشان با کسب یک امتیاز باارزش مقابل النصر کماکان شانس خود برای صعود به مرحله بعد را حفظ کرده‌اند، اما صعود پرسپولیس به مرحله حذفی به اما و اگر کشیده شده است، به صورتی که سرخ‌پوشان با پیروزی مقابل الدحیل ممکن است به مرحله بعد نرسند یا حتی شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که با یک تساوی هم پرسپولیس به مرحله بعد صعود کند.

پرسپولیس با تساوی مقابل النصر ۸ امتیازی شده و در جایگاه دوم گروه E قرار گرفته است. با توجه به اختلاف امتیاز پرسپولیس و النصر، شاگردان یحیی قطعاً نمی‌توانند به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنند.

قوانین صعود تیم‌ها از مرحله گروهی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با سال‌های گذشته فرق کرده و بر اساس قانون جدید، فقط ۳ تیم برتر تیم‌های دوم مرحله گروهی منطقه غرب آسیا جواز صعود به مرحله بعد را پیدا خواهند داشت.

با پایان هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شرایط ۵ تیم دوم حال حاضر منطقه غرب آسیا برای صعود را بررسی می‌کنیم.

سپاهان در گروه C با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۹ در صدر بهترین تیم‌های دوم مرحله گروهی قرار دارد، اما با توجه به دیدار سختش در هفته پایانی مقابل الاتحاد کار سختی برای صعود دارد، اما با توجه به تفاضل بالای شاگردان مورایس، سپاهان با یک تساوی هم می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.

نوبهار دیگر تیم ۱۰ امتیازی تیم‌های دوم گروه D است و در جایگاه دوم برترین تیم‌های دوم مرحله گروهی قرار دارد. با توجه به بازی آسان این تیم در هفته پایانی مقابل مومبای هند به نظر نمی‌رسد کار دشورای برای صعود داشته باشد و با یک پیروزی به مرحله حذفی صعود خواهد کرد. تفاضل گل نوبهار مثبت ۴ است و شاید با یک تساوی هم صعود خود را مسجل کند.

پرسپولیس با ۸ امتیاز و تفاضل گل مثبت یک، در رده سوم بهترین تیم‌های دوم مرحله گروهی قرار دارد و با شارجه امارت از گروه B هم امتیاز است. تفاضل گل شارجه صفر است و در هفته پایانی مهمان الفیصلی اردن است. پرسپولیس در صورت تساوی مقابل الدحیل باید امیدوار باشد که شارجه نیز مقابل الفصیلی امتیاز نگیرد، اما در صورت پیروزی پرسپولیس مقابل الدحیل و پیروزی شارجه مقابل الفیصلی کار به تفاضل گل خواهد کشید.

در صورتی که شارجه به بردی پرگل مقابل الفیصلی دست یابد، کار صعود پرسپولیس سخت خواهد شد و شاگردان گل‌محمدی باید بتوانند الدحیل را با گل‌های بیشتری شکست دهند تا به مرحله حذفی صعود کنند.

پاختاکور ازبکستان با ۷ امتیاز و تفاضل گل صفر از گروه A در رده پنجم بهترین تیم‌های دوم مرحله گروهی قرار دارد. پاختاکور در هفته پایانی میزبان الفیحا است و برای صعود به مرحله حذفی علاوه بر کسب یک پیروزی پرگل، باید منتظر نتایج سایر رقبای خود باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->